2010. március 20., szombat

Egy pár versem

Arra gondoltam, hogy bemásolom egy-két versemet a verses blogomról, csak úgy kedvcsinálónak! :)

A mese







A mese nem érhet véget


Folytatni kell vagy elfelejted


Hányszor mondtam: szeretlek


Élned kell, vagy én sem élhetek






Érzem az esőt az arcomon


Éget, szúr, fáj, hányszor mondom


Nem teheted, nem hagyhatsz itt


Nem felejtek, a mese folytatódik


 
Buborékban







Minden rózsaszín nem látok,


A sok jó elvakít, nem is vagyok.






Tejben, vajban fürödtem,


Semmiért nem kellett küzdenem.






De kipukkadt a buborék


Vagyok, élek - e még?






Pofonvágott az életem


Jaj, de kár hogy felébredtem!






Elfeledni







Virágok az én rétemen


Szépek, de nem értékelem


Elmentél, itt hagytál


Már csak egy kép maradtál






Vártam rád, egy éjen át,


De csak a sötét volt, semmi más


Próbállak már elfeledni


De meg tudom tenni?






Itt ülök az ágyamon


Talán megmagyarázhatom.


Csak üresség van már bennem


De sikerült elfelednem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése