2010. január 19., kedd

Ivy élete 6. fejezet

Születésnap





Ásítottam egyet és felültem az ágyban. Mikor nyújtózkodtam bevillant emléke a tegnap este történteknek és egy boldogsághullám söpört végig rajtam. a mellettem lévő helyre néztem - ami üres volt. Hol lehet Alex?

Eszembe jutott mit mondott tegnap. hogy van egy kis dolga. Biztos elment elintézni. Újat nyújtóztam és csak akkor döbbentem rá, hogy kis híján semmi sincs rajtam. Odamentem a szekrényhez és felvettem egy farmert, meg egy rövid ujjú pólót. A hajamat kifésültem és egy hajpántot tettem bele. Megnéztem magam a tükörben és rendbe tettem az ágyat. Akkor néztem rá az órára. Fél kilenc. Elég későn keltem fel. Biztos megviselt a tegnapi incidens apámmal. Összeborzongtam a gondolatára is. így inkább Alexre gondoltam és így boldog lettem újra.


Kinyitottam ajtót és dudorászva szökdécseltem le a lépcsőn. Aztán elszörnyülködtem, mert hirtelen rádöbbentem, nem vagyok egyedül. A nappaliban ott ült Renesmee és engem nézett, összeráncolt homlokkal, de vigyorgott. Bella éppen kilépett a konyhából és rám mosolygott mikor meglátott.


- Jó reggelt! – üdvözöltem.


- Neked is, Ivy! – viszonozta. – Gyere sütöttem neked valamit.


- Oh, megyek. – már ott is voltam a konyhában. Palacsinta… az nem rossz. Leültem. – Köszi.


- Nincs mit.


Edward is itt volt a konyhába a pultnak támaszkodva. Mikor ránéztem intett.


- Helló!


- Oh szia! – köszöntem neki és ettem tovább. – Alex hová ment?


Edward arcán egy mosoly suhant át, csak aztán válaszolt.


- Elment elintézi valamit.


- Ja, nekem is mondott valamit róla. – bólogattam evés közben.


- Boldognak tűnt. – jegyezte meg Renesmee aki akkor lépett a helységbe. Bella feltűnően köhintett és a vér az arcomba tódult.


Csak bólogattam és gyorsan megköszöntem a reggelit. Odavittem a tányért Bellának. Felajánlottam, hogy mosogatok, de ő visszautasította. Mint mindig.


- Feljössz velem a szobámba, Ivy? – kérdezte Nessie.


- Persze! – bólogattam és már rohantunk is fel. Két fél vámpír csaj.


Nessie benyitott a szobája ajtaját. Minden sárgában játszott, egy nagyobb fajta ágy volt az ablaknál, és egy íróasztal mellette. A szobában hatalmas szekrény. Sejtésem szerint azt is Alice töltötte fel


- Szép szobád van! – jegyeztem meg.


- Kösz. – Nessie felkuporodott az ágyra és mutatta, hogy üljek mellé. Szót fogadtam és leültem.


- Szereted Alexet igaz? – mosolygott rám és én megint elpirultam.


- Nagyon. – vallottam be.


- Én is Jacobot. – bólogatott. – Szerintem ő is engem, de én még nem akarom elhamarkodni…


- Biztos, hogy szeret. – bizonygattam. – De ha egyikőtök sem kezdeményez, akkor ez egy jó darabig így lesz.


- Mit csináljak, hogy a tudatára adjam? – kérdezte.


- Valld be neki! – feleltem. – Csak meg kell találni a megfelelő alkalmat.


- Írok egy forgatókönyvet hozzá. – viccelt Nessie és kibámult az ablakon. – Ti már jártok is nem?


- De igen. – bólintottam. – Te sem tudod, hogy pontosan hová ment Alex?


- De tudom! – mosolygott huncutul. – De hülye leszek elárulni! Meglepetés!


- Nekem? – mutattam magamra.


- Aha. – vigyorgott. – De ne mond meg hogy utaltam rá, jó? Apa nem örülne. Alice meg aztán pláne nem. – megjátszott félelemmel nézett rám.


- Nem szólok egyikőjüknek se. – mondtam. – De mire utaltál?


- Ennél többet nem mondok. – Eljátszotta, ahogy lelakatolja a száját.


- Jó értettem. – megadóan feltartottam a két tenyerem. Közben törtem a fejem mit tervezett Alice.


- Légyszi felejtsd el, amiről beszéltünk! – könyörgött. - Akkor nem lenne meglepetés!


- Oké. – sóhajtottam. – Beszéljünk valamiről! Mondjuk…


Odalentről Alex hangja szűrődött fel és a szívem felgyorsult, majd egy mosoly terült szét az arcomon.


- Megjött Alex. – közölte Renesmee vigyorogva. – Gyere, menjünk le!


Csak bólogattam és együtt mentünk le a földszintre. Alex valóban ott állt lent. Edwarddal beszélgetett.


- Alex, szia! – rávetettem magam, mintha legalábbis egy napja nem láttam volna. – Áruld el hol voltál!


- Nem lehet! – a mutatóujját az ajkamra tette a másik kezével pedig eltűrte a hajamat a fülem mögé. – Meglepetés lesz!


- Áruld el! – suttogtam és közelebb hajoltam hozzá.


- Nem tudod kihúzni belőlem. – figyelmeztetett miután röviden megcsókoltam.


Körülnéztem. Sehol senki. Aranyosak. Visszanéztem és jelentőségteljesen felpillantottam a szobám felé.


- Egészen biztos. – hízelegtem és azt vettem észre, hogy már, nem is a titkot akarom megtudni.


- Azt hiszem! – játszotta a bizonytalant aztán erősen megcsókolt. – De nemsokára rájössz, esküszöm! – ígérte.


- Muszáj várnom? – suttogtam.


- Egy órácskát bírj ki! – mutatta a mutatóujja és a hüvelykujja között a kicsit.


- Veled menni fog! – kuncogtam és elkezdtem felfelé húzni. Engedte magát. A szobámba húztam és csókolni kezdtem. Hagyta magát, vissza is csókolt. Nekitámasztott a falnak, két tenyerét a falnak téve. Félre értelmeztem és nekiálltam kigombolni az ingjét, de megállított.


- Mi az? – mormoltam.


- Most ne. – suttogta. – Mindjárt mennünk kell Cullenekhez.


- Oh, rendben. – a kezeim csalódottan lehullottam az oldalamhoz.


- Héj, nézz rám. – kérte és felemelte az államat. – Megígérem, ha hazaértünk veled leszek jó?


A szívem meglódult. Egy halvány mosolyra húztam a számat. Megcsókolt aztán visszagombolta az ingjét.


- Gyere. – megfogta a kezemet és most lehúzott.


- Indulhatunk? – kérdezte Bella. Mosolygott.


- Persze. – bólogattam. – Bár fogalmam sincs miért, de nem baj! – megrándítottam a vállamat.


Renesmee rohant le a lépcsőn.


- Én is jövök! – integetett és már itt is volt mellettünk. Így hát elindultunk. Egészen a Cullen házig rohantunk. Mindig is szerettem rohanni. Jó volt száguldani. Ahogy a menetszél becsap az arcomba… mesés. Edward győzött, utána értem be én, utánam, Bella, aztán Alex és Renesmee döntetlenül. Nevettünk és Edward benyitott.


- Sziasztok! – hát persze hogy Alice futott elénk. – Boldog Születésnapot Ivy!


- Úristen! – hápogtam. El is felejtettem.


- Tudom, hogy már nem öregszel, de azért mégis! – mondta Alice. Feltűnt a többi Cullen is. Mind egyszer mondták:


- Boldog születésnapot!


- Köszönöm. – elpirultam, és Alex fél kézzel magához húzott. Rámosolyogtam.


- Na, gyere! – húzott Alice magával. – Ajándékbontás!


- Apám! – elvigyorodtam szégyenlősen.


- Milyen furcsa. - kacagott Alice. – Bella sosem rajongott az ajándékokért! Végre egy lány szereti. - Leültetett egy fotelba.


- Kezdem én. – csicseregte és átadott nekem egy zacskót – Örülni fogsz neki! Láttam!


Elvigyorodtam és éreztem, ahogy Alex odaül mellém. Belenéztem a zacskóba. Egy kis dobozka került elő belőle. Kinyitottam és egy ezüst nyaklánc volt venne. A medálja egy szívecske volt egy rágravírozott felirattal:


Legjobb barát.


- Jaj, köszönöm szépen Alice! - átöleltem.


Alex segített felcsatolni a nyakamba.


- Kösz. – motyogtam.


- Én jövök! – mondta Renesmee. – Én nem látom, előre mit szólsz hozzá, de remélem tetszeni fog! – egy zacskót adott a kezembe. kibontottam és egy olyan karkötő került elő belőle amire a nevem volt írva.


- nagyon aranyos vagy! – mosolyogtam átöleltem őt is. – Köszi!


Renesmee zavarában odébb állt. Esme került sorra.


- Ezt én készítettem, és remélem, tetszik! – mosolygott rám melegen. – Tessék. – átadott nekem egy zacskót. Abban egy póló volt, ami kötött volt. A nevem állt rajta.


- Nagyon tetszik! – mondtam és megnéztem jól. – Ügyes vagy!


- Köszönöm.


Carlisle következett.


- Ezt szintén én csináltam, de én érdekesnek találtam. – átadta a zacskót. Egy könyv került elő belőle. A címe: Cullen’s


Felnéztem rá és ő bíztatóan bólintott. Kinyitottam a könyvet. Az egész családjának az élete le volt írva. Tátott szájjal néztem fel rá újra.


- Köszönöm szépen. – hebegtem. – Erre semmi képpen nem számítottam. – Ki fogom olvasni.


- Ebben biztos vagyok bólintott Carlisle és félreállt.


- Hadd jöjjünk mi – lépett elő Emett. - Gyere Ivy,


- Menjek? – csodálkoztam. – Mekkora?


- Ó hát…


- Eme4tt inkább ne kezdj bele! – könyörgött Edward. – Annyit mondanék, hogy ezt Emettől és éntőlem kapod! Szerintem tetszeni fog!


- Ó rendben! – mondtam és kezdtem izgulni.


Emették a garázs felé vezettek. Megállítottak az ajtóban és ünnepélyesen kinyitották. Leléptem a lépcsőn és megpillantottam egy csodás metálszínű Volvót. csak bámultam rá és kicsit közelebb mentem. egy szót se bírtam kinyögni. Magam is megbotránkoztam azon, amit tettem. Edward nyakába ugrottam és ő csak nevetett. Pirulva odamentem Emetthez és őt is átöleltem. Alex mosolyogva állt az ajtóban.


- Látod ezt? – mutattam a kocsira.


- Nem tudod ő vak. – viccelődött Emett.


- Hú de vicces Emett! – nézett rá Edward. – Látod, hogy nevetek?


- Ugyan már…


Visszamentünk és mindenkitől megkaptam még az ajándékomat. Alex volt az utolsó. Megfogta mindkét kezemet és felállított5 a fotelből.


Ott álltam és mosolyogtam várva a fejleményeket. Aztán mikor féltérdre ereszkedett a szívem meglódult.


- Evelin Brest. – kezdte mosolyogva és én levegőt sem vettem. – Ameddig csak élek, te leszel az, akit szeretni fogok! Hozzám jössz feleségül?


Hirtelen minden szó a nyelvemre tódult volna, de attól tartottam, hogy egész nap itt várhatnának, míg befejezem, szóval csak ennyit mondtam:


- Igen.


Alex még szélesebben elmosolyodott és elővett a belső zsebéből egy gyűrős dobozkát. Kinyitotta és az ujjamra húzta. Csak akkor néztem meg a gravírozást: Az életemnek


Csak álltam és néztem a gyűrűt aztán mikor Alex felállt odaléptem hozzá és megcsókoztam. Ő pedig mikor elszakadtunk a derekamnál megfogott felemelt és kettőt pörgetett rajtam.


- Szeretlek! – mondtam neki és ő eltűrte a fülem mögé a hajamat.


- Én is szeretlek! – mosolygott és a derekamnál fogva magához ölelt.


- Úristen! – sikkantotta Alice és előre futott. – Ez annyira csodás!


Mindenki egyszerre kuncogott fel. Renesmee odajött hozzám és a fülembe súgta:


- Alice arra vár, hogy megkérd, rendezze meg az esküvőtöket!


- Óh. – esett le. – Értem. Alice…


- Tessék? – nézett rám ártatlan arccal.


- Megszerveznéd az esküvőnket?


- Ó micsoda megtisztelés! – örvendezett. – Honnan tudtam!


- Nem is tudom. – nevetett Renesmee és én nagyon-nagyon boldog voltam!


Remélem hogy tetszik! Nem tudom mikorra lesz következő fejezet!

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Elolvastam ezt a fejeztet, mert írtál a chatembe. Nagyon tetszik, bár nem túl sokat tudtam leszűrni... Ivy nevű, félvámpír csaj, akinek van egy Alex nevű pasija, és épp most kérte meg a kezét. Bella már vámpír, merthát nessie is itt van, és Ivy-nek most ünnepelték a szülinapját. :)

    Ügyes vagy!
    Sok sikert!
    Puszi: Wedó

    VálaszTörlés